28 Ekim 2013 Pazartesi

Sayın yetkili, ( ilgili sorumsuz editörlerinize iletiniz lütfen)


Alpar bu gün mail atmış ve ben de herkesle paylaşıyorum bu maili. Belki bu ülkede 100 tane daha Alpar olsa sorunlarımız azalır ve her gün daha güzel bir ülkede uyanırız. Alpar  çok değerli bir dostum, sıra dışı bir adam, geçen yıl kürekle Venedik'e gitmişti. Ondan önce de Nepal'e gidip Aşram'a girmişti. Bu yaz Likya yolunda bisiklet turları yaptı. İstanbul'un kastığı insanlardan benim arkadaşım. Büyükada'da oturuyor çünkü en sakin orayı buldu, yazın da gelmiyor zaten. Kışları İstanbul'da , yazları da Bucak'ta geçiriyor. Yaşadığı yerde elektrik bile yok daha, yakında bağlanacak. Bu yıl başı bir arazi aldı ve orada tarım ve alternatif turizm yapacak. herşeyini de kendisi yapıyor.  Çok güzel bir yer olacağına da eminim, daha görmedim. Benim canım arkadaşım televizyon da izlemez, haberlere de bakmaz. Çünkü baktığım anda, baştan sona herşey saçma ve arızaya geçiyorum diyor, ... Ama nasıl olduysa bu gün ntvmsnbc'yi açmış ve bir trafik çarpışması haberi görmüş. Sonrasında da hemen yazmış mailini. 
sakın yazmış da ne olmuş demeyin. Çok önemli, eğer insanlar tepkilerini dile getirseler, bizler de bu saçmalıkların azaldığını görürüz. Dikkate alacaklar mı? Bilmem? Belki alırlar, ben de yarın dernek olarak aynı haber için Alpar'ın da mailini ekleyerek göndereceğim. belki bu yazıyı okuyacak yöneticilerden biri ve daha sonra yaptıkları haberde dikkatli olacaklar. 
Alpar'a teşekkürler ve keşke daha 99 tane Alpar olsa... 
Sayın yetkili,
( ilgili sorumsuz editörlerinize iletiniz lütfen)
Bir insanın korkunç bir trafik kazasının görüntülerinin videosunu yayınlayıp bu kişinin sağlık durumu, çarpan kişinin cezalandırılması, oradan geçenlerin tepkisizliği gibi gerçekten haber olması gereken her şeyi atlayıp, umursamayıp sadece bir insanın belki de ölümünü adeta magazin haberi gibi veren yayın anlayışınızı kınıyorum.
Üstelik bizimkisi gibi bir ülkede , herkesin neredeyse trafik kazalarından, insan hatalarından bir şekilde  mağdur olduğu bir ülkede sorumsuzluğunuzdan, her şeyi magazine indiren sığ bakış açınızdan dolayı bu sözde haberi yapan herkesi, editörünü taaa yönetim kurulu başkanınıza kadar kınıyorum.
Umarım bu sorumsuzlukta payı olanlar bir
gün kıyısından köşesinden benzer bir şekilde mağdur olup bu kez insan olma onuruna yakışır haberler yaparlar.
2013 yılında bu zihniyete yazıklar olsun.
Alpar Sargın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder